telefooon is gejat dus 06nr ook nu kan mijn codes niet meer ontvangen wat moet ik nu?

en nu kan ik mijn codes niet meer op mijn nummer ontvangen dus ook nergens meer inloggen heb gewoon echt me oude 06nummer nodig en lebra heeft hem geblokkeerd... kan ik na een andere provider helzelfde nr terug vragen???

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je moet dit gewoon even met Lebara oplossen. Die kunnen de specifieke SIM-kaart blokkeren en je een nieuwe SIM met zelfde nummer toesturen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://help.lebara.com/nl/nl/question/account/2651/simkaart-kwijt-geraakt

Antwoorden (2)

De provider heeft de SIM-kaart geblokkeerd. Dat zal gebeurd zijn na jouw melding dat het toestel gestolen is.

Je kunt gewoon een nieuw toestel kopen en een een nieuwe SIM-kaart bij dezelfde provider. Daar kun je je eigen numner weer aan laten koppelen.

Wil je naar een nieuwe provider, dan kan dat ook. Je sluit daar een abonnement af en geeft aan dat je je nummer wilt behouden. Je krijgt dan een SIM-kaart van de nieuwe provider, waaraan je huidige nummer gekoppeld is.
Computoon
7 jaar geleden
Wat je ook kan doen is contact opnemen met het bedrijf die je de sms zou sturen neem een voorbeeld aan origin of steam je zou contact met ze opnemen bij origin zou je een bericht kunnen sturen of een live chat of bellen en daardoor zouden ze je beveiligings coden vragen als je je antwoord er op heb gegeven kunnen ze je verder helpen door je nummer te veranderen in het systeem dit werkt ook bij steam maar dan iets anders