Beduidend sneller, camera meer megapixels, zie de links voor nog meer info:

http://www.haarbal.com/iphone-4-vs-iphone-4s/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hardware...
De 4s heeft een A5 processor (dual core) terwijl de iPhone 4 een A4 (single core) processor heeft met een lagere kloksnelheid, wat dus betekent dat de 4S veel sneller is.

Ook is de camera verbeterd, de iPhone 4 had een 5.0 MP en hd 720p. film, terwijl de 4s 8.0MP en 1080p. (full hd) film heeft.

Ook heeft de iPhone 4s Siri, wat de iPhone 4 (nog) niet ondersteund.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind de verschillen niet zo belangrijk. Ja, de 4s is wat sneller, maar met heel veel apps heeft snelheid ook te maken met de internetvervinding die je hebt. En die is niet verschillend met een 4 of 4s.
Verder heeft de 4s wel een betere camera, maar het verschil zal je vooral zien als je foto's als wallpaper op je computer wilt gebruiken of uit wilt printen. Ik gebruik foto's vooral om op facebook te zetten of naar vrienden door te sturen. Daar maakt de 8 megapixel voor mij geen verschil. Je verbruikt wel meer data met het versturen van 8 mp foto's.
En siri wordt pas interessant als er nederlandse spraak aan wordt toegevoegd

Als geld een belangrijke factor voor je is, zou ik dat extra geld niet besteden aan een 4s. Lekker een 4 kopen, of wachten tot de 5.