Display verlichting telefoon

Ik wil een nieuwe telefoon kopen,maar dan een waarvan de displayverlichting blijft branden.
Bij de meeste gaat de displayverlichting uit na enkele sec als het toestel op de handset word teruggezet.
Wie heeft een tip?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
11.8K

Antwoorden (6)

Bij veel telefoons kun je dat instellen, dat het display aanblijft als hij op de lader staat. Oa. bij de meeste betere siemens gigasets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben een Siemens Gigaset telefoon met 3 handsets en per handset is dat aan/uit te zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de siemens a260 dus niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb de lg christal en kan het zelf instellen suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb sony ericsson w350i waarbij je het kan instellen, overigens lijkt mij als je geen 'standby' wilt dat het beeld dan in brand..? weet niet of dit kan bij telefoons?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ging over handsets, maar kijk anders eens naar welke types je leuk vind / gunstig geprijsd zijn.

Kijk daarna online op de website van de fabrikant of je de handleiding kunt vinden. Leer je gelijk een hoop over het toestel en weet je ook of het kan ja danwel nee.

(mocht de website van de fabrikant het niet hebben, google dan op type+manual. Bv. "Siemens S100 Manual"..