Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Display verlichting telefoon

Ik wil een nieuwe telefoon kopen,maar dan een waarvan de displayverlichting blijft branden.
Bij de meeste gaat de displayverlichting uit na enkele sec als het toestel op de handset word teruggezet.
Wie heeft een tip?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
11.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Bij veel telefoons kun je dat instellen, dat het display aanblijft als hij op de lader staat. Oa. bij de meeste betere siemens gigasets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben een Siemens Gigaset telefoon met 3 handsets en per handset is dat aan/uit te zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de siemens a260 dus niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb de lg christal en kan het zelf instellen suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb sony ericsson w350i waarbij je het kan instellen, overigens lijkt mij als je geen 'standby' wilt dat het beeld dan in brand..? weet niet of dit kan bij telefoons?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ging over handsets, maar kijk anders eens naar welke types je leuk vind / gunstig geprijsd zijn.

Kijk daarna online op de website van de fabrikant of je de handleiding kunt vinden. Leer je gelijk een hoop over het toestel en weet je ook of het kan ja danwel nee.

(mocht de website van de fabrikant het niet hebben, google dan op type+manual. Bv. "Siemens S100 Manual"..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding