Wordt er nog een samsung galaxy s6 of s6edge verkocht met android versie erop?

Ik vraag dit omdat ik de layout/uiterlijk van de android versie 5.1 niet zo mooi vindt, peroonlijk heb ik daarom liever android versie 5.0 maar verkopen ze deze versie nog van de samsung galaxy s6 of samsung galaxy s6 edge? En zo ja, in welke winkel? (Liefst in het echt ipv online, maar online mag wel alleen het eerste heeft mijn voorkeur)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan er gewoon een thema opzetten naar keuze of downgraden naar een andere versie.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Overal waar je de telefoon koopt zit er dezelfde android versie op. Bij de installatie installeert hij automatisch de nieuwste versie, en dat is momenteel Android 6.0. Misschien vind je deze mooier dan 5.1?

Antwoorden (1)

Dit is lastig te beantwoorden, omdat voor zover ik weet de nieuwste software er in de fabriek op wordt gezet. Als de S6 dus drie maanden in de schappen ligt, en Samsung brengt een update van 5.0 naar 5.1 uit, dan worden ze vanaf dat moment in de fabriek ook al uitgerust met 5.1. Misschien dat de desbetreffende winkel dit voor je kan nakijken door middel van een serienummer o.i.d.
Wat ik zou aanbevelen is gewoon een andere launcher te downloaden (gratis in de play store) waarmee je gewoon Android 5.0 kan "nabootsen". Er zijn genoeg te vinden. Mocht je nog een stapje verder willen gaan, dan kan je je telefoon rooten en er een custom rom op gooien, zoals CyanogenMod. Dan heb je kaal Android, zonder de TouchWiz skin van Samsung, en dit werkt vaak ook sneller omdat je minder voorgeïnstalleerde apps hebt. Naar mijn mening is Android 5 een stuk mooier en soepeler dan TouchWiz.