ik heb een Sg Young en ben het wachtwoord van het ontgrendelscherm vergeten. Hij vraagt nu alleen om het wachtwoord en ik kan verder niets doen????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Op Black Hat heeft Charlie Miller aangegeven dat het mogelijk is om via NFC in te breken in een Androidtoestel en de controle over te nemen. Met NFC communiceren een tweetal chips, één in het toestel, één als bijvoorbeeld het betaalpunt met elkaar. Door hier nog een extra chip bij te plaatsen is het voor kwaadwillenden mogelijk om toegang te krijgen tot een Androidtoestel. Vereiste is wel dat deze extra ‘slechte chip’ op een aantal centimeter van het toestel is, anders werkt deze methode niet.