Gister heb ik muziek op mijn HTC One V gezet. Ik had ruimte zat alleen nu loopt mijn telefoon de hele tijd vast en reageert die laat. Iemand een idee?

Ik heb mijn telefoon al meerdere keren opnieuw opgestart maar dat helpt niet. Ook heb ik gewoon genoeg vrije ruimte op mijn telefoon voor de muziek die ik er op heb gezet. Iemand een tip of een idee hoe ik dat kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Het ligt vast niet aan die muziek maar aan iets van malware dat je mee op je gsm gezet hebt haal die muziek er even af en is hij dan nog steeds zo traag
ik zelf heb een goedkope samsung clone (70eu) met erop iets van 30apps en 200songs dus normaal kunnen die smartphones tegenwoordig veel aan .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de muziek al van mijn telefoon verwijderd maar hij blijft traag en loopt vaak vast. Ook heb ik gemerkt dat mijn batterij sneller leeg gaat! Heb jij misschien een tip of een idee hoe ik dat allemaal kan oplossen? Ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen!