Levert Swissdeal optijd mijn telefoon besteld via Groupon?

Ik heb gister een Samsung Galaxy S4 besteld , via Groupon.nl
Het leek allemaal heel mooi , en goedkoop. Niet te goedkoop. Dus ik besloot hem te bestellen.

Nou heb ik even zitten zoeken , en zie ik dat de S4 word geleverd door Swissdeal.com , een of ander Frans bedrijfje..
Ik vertrouw dit niet helemaal.

Zijn er mensen met ervaring met een telefoon van Groupon?
Is mijn telefoon gewoon nederlands of is het een Franse telefoon?
Word het optijd geleverd? Er stond omstreeks 27 juli.

Ik hoop echt dat jullie mij hier mee over kunnen vertellen. Ik zit in de stress en wil mijn telefoon..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Alle bedrijven kunnen zich aanmelden bij Groupon. Netzoals bij Beslist. Wacht het nog even af. Neem contact op met het bedrijf.