Hoeveel kost het om een smsje naar iemand te sturen die in Amerika op vakantie is?

Ik heb prepaid tegoed en ik zit bij Vodafone. Ik zou graag m'n vriendje een smsje willen sturen maar die is dus in Amerika op vakantie en ik vroeg me af hoeveel dat zou kostte.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
6.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
50 cent denk ik ongeveer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@roland
Nee het is gewoon je normale sms tarief
Jij smst vanuit nederland, dan maakt het niet uit naar welk land je smst
Het kost hetzelfde als in nederla d

Het beste antwoord

Als die vriend van je een Nederlandse kaart heeft kost het je alleen een sms'je wat je ook binnen Nederland moet betalen. Je kunt immers niet weten dat iemand in het buitenland is. De kosten zijn namelijk voor je vriend.
Als hij een buitenlandse kaart heeft durf ik het niet te zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het maakt voor jou niet uit waar de ontvanger is. Het kost altijd hetzelfde. Het zou ook raar zijn als jij meer zou moeten betalen als de ontvanger in het buitenland is.

De ontvanger btaalt wel meer voor het ontvangen van het SMS-je.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus op het moment dat hij mij smst betaal ik daarvoor? Alvast bedankt!
jij betaald het gewone sms bedrag. de ander betaald niks om hem te ontvangen. Echter is het wel duur om vanuit Amerika een sms terug te zenden!