Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het best een iPhone met abbonement nemen?

Het moet betrouwbaar zijn, maar vooral niet te duur.

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik wil graag een 3G of 3Gs met 16 GB.
Ik bel absoluut niet veel en ik sms ook heel weinig, dus wat dat betreft de laagste belminuten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
748

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dit ligt aan je bel/smsgedrag en wat voor type iPhone je wilt..

Toegevoegd na 12 uur:
Ik zou hier kiezen voor een abonnement met toestel (zie bron)
Als je niet veel belt zal het laagste abonnement i150 van 29.95 het beste zijn, hier moet je alleen wel 99,- bijbetalen voor je toestel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit je tekst mag ik dan eruit begrijpen dat het je gaat om muziek en internet. Je kunt beter eerst nagaan of het internet in jouw woonplaats wel de snelheid haalt die je nodig hebt voor iPhone. In eerste instantie werd mij verteld dat het wel het geval was. Vier maanden later is mijn contract juist om die reden ontbonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet rekening houden met een gemiddelde maandprijs van 45 euro. Incl bel/sms/internet. En dan nog een bijbetaling op je toetsel. T-mobile bied hem aan, alleen kijk echt goed naar de dekking. Ik heb zowel thuis als op het werk een slechte 3g dekking. En bellen binnen ook regelmatig niet!
T For Telecom bied hem ook aan met Vodafone. Hebben een betere dekking en supersnel 3D internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Reken er dan maar op dat je erg veel geld gaat weggooien aan belminuten die je niet opmaakt, hetzelfde met SMSjes.

Een Iphone is nou eenmaal een duur stukje (apple) design en dan kun je niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Tevens is de 16gb 3G niet meer te krijgen en is de 3GS nog een stuk duurder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding