Hoelang kan je pingen van 15 euro beltegoed?

Kga morgen een bb kopen,
En heb er gelijk 15 euro beltegoed bij, Hoelang kan je pingen van 15 euro beltegoed?

Weet jij het antwoord?

/2500

Voor pingen heb je een Blackberry Internet abonnement nodig (en kan dus niet van €15,- beltegoed).

Pingen gaat via internet. Bij de meeste prepaid Blackberry toestellen zit 6 maanden gratis internet en daarna wordt het 12,50 per maand. Toegevoegd na 50 seconden: Die 12,50 wordt afgeschreven van je beltegoed.

Pingen gaat via internet. Als je beltegoed hebt, heb je geen abbonnement waarbij je internet hebt natuurlijk. Je hebt bij sommige providers internet bundels. Bij Vodafone en Blyk heten dit 'BloX'. Ik weet niet hoe dit bij andere providers heet, maar ze zullen deze waarschijnlijk wel hebben. Deze bundels kosten normaal €9,50 of €10,00. Ik weet dat momenteel Vodafone en Blyk een actie hebben waarbij het tijdelijk voor de helft van het geld is. Dan heb je 250MB internet voor een maand, dan kun je dus ook gewoon internet op je mobiele telefoon gebruiken. Maar wanneer je dat niet doet, kun je praktisch gezien bijna onbeperkt pingen. De tekstbestandjes (de 'pingberichten') zijn heel erg klein, je zult dan ook echt duizenDEN moeten versturen om op de 250MB te komen. Mijn ervaring is dat je niet zomaar over deze 250MB heen komt, wanneer je maar niet constant afbeeldingen gaat openen op je telefoon (Google; afbeeldingen van hyves constant vergroten e.d.) of bijlagen van je mail gaan downloaden. Wanneer je echter géén internetbundel koopt is je vraag ietwat moeilijk te beantwoorden. Hoe 'lang' je kunt pingen is dan natuurlijk afhankelijk van je frequentie. Je zult relatief veel moeten betalen voor de pingberichten als je geen internetbundel aanschaft. Maar het zal nog altijd veel goedkoper blijven als smssen. Moet je wel even in je achterhoofd houden dat je al snel véél meer pingt dan smst, waardoor het dus veel duurder kan worden, ALS je geen internetbundel neemt. Overigens zit er bij aanschaf van een blackberry een maand of 3, of 4 of iets dergelijks gratis gebruik bij van internet. Dit doet Blackberry in feite om te laten zien hoe mooi en handig het pingen kan zijn. Maar dit zou betekenen dat het de eerste paar maanden voor jou dus gratis KAN zijn. Hier zou ik nog even vragen wanneer je de telefoon aanschaft, of als je hem al hebt even bellen naar het verkooppunt om het zeker te weten.

Pingen met gewoon prepaid kan niet .. dan moet je bijvoorbeeld hi prepaid blackberry doen, dan kan het wel (:

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100