Bestaat er een simkaart die je in elk land kunt gebruiken?

Toegevoegd na 2 minuten:
en beltegoed kunt kopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

In tegenstelling tot wat hierboven vermeld wordt kun je met een internationale provider (zoals T-Mobile) niet zo maar overal beltegoed kopen, die internationale vestigingen staan in zoverre los van elkaar dat je geen Duits beltegoed op een Nederlandse simkaart kunt zetten, etc.

Met een abonnement kun je veelal overal ter wereld bellen, en vaak hebben ze voor de meest populaire landen ook wel aardige tarieven, of speciale bundels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Denk dat dit een beetje een lastige vraag is ik zou zeggen ga informeren bij een telefoon zaak daar weten ze misschien wel raad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een abonnement op je simkaart hebt staan, hoef je in het buitenland geen beltegoed te kopen. Dit wordt allemaal geregeld via Nederland. Je loopt hiermee wel de kans dat je over je bundel heen belt en dan wordt het, vooral in het buitenland, erg duur.

Als je prepaid wil bellen, kun je dit van elke wereldwijde provider (sowieso T-Mobile en Vodafone) in bijna elke kiosk op boekenwinkel prepaid tegoed kopen. Dit staat vaak op de buitenkant van de winkel aangegeven.

Ook kun je wereldwijd via internet beltegoed kopen, via de website van het betreffende netwerk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja die bestaan, bij klm kan je die aan boord kopen. Je belt dan ook in elk land tegen lokaal tarief