Is er een mogelijkheid waardoor ik direct de woonkamertelefoon kan bellen?

Wij hebben 3 gekoppelde huistelefoons.
Ik wil met mijn mobiel direct naar telefoon 1 - de huiskamertelefoon dus - bellen, is dat mogelijk?
Bij bedrijven heb je dit namelijk ook.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

"Bij bedrijven heb je dit namelijk ook."
Dit komt doordat bedrijven vaak gebruik maken van een interne telefooncentrale, waarbij de verschillende toestellen vaak een eigen nummer hebben en waarbij gekozen kan worden om dit nummer ook van buitenaf bereikbaar te maken.

Thuis heb je dit niet, en je zegt dat je gebruik maakt van GEKOPPELDE huistelefoons. Dus je bedoelt dat op het moment dat je naar je huistelefoon belt, alle drie de telefoons gaan rinkelen?

In dat geval is het niet mogelijk om 1 specifiek toestel te bellen. Dit kan alleen als dit toestel een eigen nummer heeft wat niet gedeeld wordt met andere toestellen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als er een centrale aan zit wel anders kan het niet