hoe krijg ik iets uit het beeldscherm van me mobiel????

ik had me mobiel in de oplader gelegd en toen in me broekzak in me hoesje gedaan en nu zitten er ineens witten vlekken op wat zijn dit???? ik weet het niet meer aén aks iemand weet wat het zijn hoe krijg ik het dan op een goedkope manier weg please iemand help me

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (3)

Het klinkt als "stuck pixels" ookwel vastzittende pixels.

Je kan proberen zacht over het scherm te wrijven, het echte scherm, dus niet het plastic laagje ervoor.
Soms wil het ook helpen als je heel snel allemaal flitsende kleuren op je scherm afspeelt. Google ook: stuck pixel fixer.

Als dit niet helpt en er zit nog garantie op je mobiel is de fabrikant verplicht hier iets aan te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn garantie is al verlopen en ik heb net geprobeerd wat je zei maar het werkt niet
Zijn het vlekken in het beeldscherm zelf of op de buitenkant (cover). Soms kunnen er al dan niet tijdelijk vlekken ontstaan in het beeldscherm door magneten die te dicht bij het scherm gelegen hebben. Als je de cover van je gsm losmaakt kan je de vlekken er soms uitwrijven door lichtjes druk uit te oefenen op het scherm en een wrijvende beweging te maken. Ik heb dit enkel toegepast bij een oudere nokia telefoon dus kan ik geen garantie geven dat het werkt bij een recentere gsm.

succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb een lg GC900 en ik heb geprobeerd mijn scherm eraf te halen maar het lukte niet dus weet je misschien ook hoe je van mijn mobiel het scherm eraf kan halen als dat al kan je hebt wel een mogelijkheid gegeven die het zou kunnen zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bedoelt de cover los maken. Bij oudere toestellen is het gewoon los klikken en bij nieuwere toestellen heb je een soort van inbussleutels nodig. Geen 6 hoeken maar ster sleutels worden meestal gebruikt.
Als je nog garantie hebt op je telefoon is het niet verstandig om je gsm open te maken aangezien dat dan alle garantie vervalt volgens de fabriek. mvg
Misschien helpt gewoon uit- en weer aanzetten van het toestel (ook). Heel eenvoudig.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat een waardeloos antwoord het zit in het beeldscherm getrokken dan gaat het er echt niet uit door me mobiel weer aan en uit te zetten hoor