Wat is de aller sterkste mobiel die er bestaat?

Ik bedoel dus: Welke mobiel gaat het minst snel kapot?

Toegevoegd na 7 minuten:
De reden is dat ik nogal vaak mijn mobiel laat vallen. Dus een sterke mobiel zou wel fijn zijn :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De sterkste een heavy duty v nokia een die in de vries kamer nog werkt .maar daar wil je niet mee lopen .kijk vr info bij Nokia .maar daar wil je niet mee lopen .maar neem een goede all-risk verzekering ! Wel direct bij aanschaf . Kost wat hebje wat .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met de meeste telefoons die alles kunnen hebben wil je niet gezien worden.
Je kunt ook een hoesje dat tegen alles bestand is overwegen. (Hier wil je ook niet mee gezien worden)

Het beste antwoord

er is een hele sterke mobiel die bijna niet kapot kan. hij is niet bepaald modieus maar hij doet het wel goed. de naam is sonim XP3 op een filmpje zie je dat er een auto overheen rijdt.
http://www.youtube.com/watch?v=dhqs2qvCMB8
http://www.youtube.com/watch?v=tmC7bAxHn3k&NR=1

Toegevoegd na 54 seconden:
xp3 is een type

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=po3az27dEY8&feature=related
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik heb een Samsung star - lelijk - goedkoop. maar al 1000x laten vallen en hij is nog steeds niet kapot. Verder zou ik je mobiels zonder touchscreen aanraden. Van die lelijke mobieltjes voor een 10tje zijn vaak het sterkste.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is zo'n ouderwetse legertelefoon een idee?

Nee dat is onzin. Ik zou gaan voor een goedkope, simpele mobiel.
Niks dat uitschuift, dat gaat snel kapot. Verder zou ik ook niet voor een touchscreen gaan want dat is erg schadegevoelig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, gewoon zon oude nokia 3210. Prima dingen. Heb ik ruim 5 jaar mee gedaan en daarna kapot gegaan in een zwembad.. Niet onverwoestbaar maar toen ik hem kocht was hij nog geen 50 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
't was een 3120 trouwens..
Nokia 3310!
Die heb ik wel eens uit het raam laten vallen. Delen weer in elkaar zetten en hij doet het weer als vanouds, echt onverwoestbaar, maar wel hopeloos ouderwets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je een Sonim kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaan echte werk-mobieltjes, voor bv op de bouw, mijn vader heeft er ook 1 en die gaat echt niet stuk. Helaas is het niet zo'n hip ding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van die ouderwetse nokia's gaan jaren lang mee.
Ze zien er niet uit , maar doen het prima voor als je alleen maar een bel en sms functie wilt hebben met wat andere kleine applicaties.

Zo heb ik eens een nokia 2626 gehad.
'k heb 'm 2 keer van de 2e verdieping gegooid (circa 15 meter hoog) op de stenen en hij is een keer in het water gevallen.
desalniettemin deed het apparaatje het nog prima.
het arme ding is uiteindelijk bezweken onder de hamer :']
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die hele oude nokia's!! :D