Wat kost het mij om op mijn mobiel gebeld te worden vanuit turkije?

Degene die mij belt heeft een kaart van 1,25 waarmee ze 25 minuten kan bellen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
2.3K

Het beste antwoord

Bij mijn weten kost het jou niets. Jij wordt gebeld en dan maakt het niet uit of het vanuit Nederland of Turkije is.

Toegevoegd na 57 seconden:
Het wordt anders als jij diegene in Turkije op zijn/haar mobiel belt. In het geval hij/zij een Nederlandse mobiel heeft, betaal jij tot aan de grens en hij/zij de rest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is helemaal correct, +1
Cryofiel
14 jaar geleden
Correct, mits de vraagsteller een NL-simkaart heeft en zich in NL bevindt. Of natuurlijk een BE-simkaart, en zich in BE bevindt - of een DE-simkaart en zich in DE bevindt, enzovoort. In alle andere gevallen kost het de vraagsteller wél geld om gebeld te worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vragensteller zit gewoon in NL met een NL-simkaart :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Raamklaza: Daar ging ik inderdaad van uit, maar de opmerking van Cryo is terecht, ik had daar niet automatisch vanuit moeten gaan.