heb je internet nodig voor Angry Birds?

ik heb een nieuwe mobiel gekocht met android, maar ik wil weten of je internet nodig hebt voor de spelletjes (waaronder angry birds space). ook nog, hoe kun je dit zien als je het überhaupt kan zien.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2.2K

Het beste antwoord

Als je het spelletje ( Kunne verschillende zijn) Heb gedownloadt, Is het spelletje, wat jij hebt gedowloadt inpreciepe Gratis, Is dit niet zo ( wat heel weinig voor komt) Ga dan ff langs bij je provider
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je voor het antwoord, ik kan nu spelen zonder dat ik denk dat misschien mij bankrekening leegloopt. als je snapt wat ik bedoel

Andere antwoorden (2)

Als je het eenmaal hebt gedownload is het een op zich zelfstaand spel. Je hebt dan geen internet meer nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om het spelletje te downloaden heb je wel internet nodig (dit kan ook wi-fi zijn, dat is meestal ook beter om te downloaden). Staat het spelletje erop, kun je hem zonder internet spelen.