Waarom kan ik geen YouTubefilmpjes meer openen op mijn blackberry?

Als ik een filmpje van Youtube op mijn blackberry curve open, komt dit er te staan: afspeelfout. Er is een fout opgetreden bij het afspelen van media. En het rare is dat ik ongeveer 10 minuten geleden nog wel filmpjes kon bekijken. Als ik nu diezelfde filmpjes bekijk, komt dat er weer te staan. Weet iemand wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Opnieuw opstarten. Dit kan soms nog wel eens rare fouten verhelpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Start je Blackberry opnieuw op en anders hou je ALT ingedrukt en dan LGLG. Dan krijg je een venster met logboek meldingen. Druk op menu knop en dan op verwijderen o.i.d. Dan moet je het opnieuw proberen. De ALT-L-G-L-G methode is goed wanneer je BB een beetje sloom/raar doet