Kan ik mijn huidige nummer behouden nadat hij verwijderd is?

Ik heb een abonnement bij Vodafone. Nu heb ik twee fracturen niet betaald, omdat ik niet meer thuis woon en de brieven lagen nog bij mijn ouders. Ik vond het al raar dat ik op een gegeven moment niet meer kon bellen en sms'en. Hij was dus geblokkeerd. Mijn nummer wordt nu verwijderd omdat ik binnen 10 dagen het geld niet heb overgemaakt. Mijn vraag is nu of ik na het verwijderen van mijn nummer en alsnog nu ga betalen het terug kan draaien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Op het moment dat dat nummer wordt verwijderd, is het niet meer van jou en kan het vergeven worden. Dat zal 99% zeker wel gebeuren, dus dan kan het niet meer teruggedraaid worden.

Dat zijn helaas de consequenties als je je rekeningen niet betaalt.