Blackberry App World werkt niet.

Als ik op internet Blackberry App World download, doet hij het gewoon. Maar wanneer het is gedownload, en ik klik op het icoontje krijg ik het volgende: The data service not operational.
Ik heb geen internet abonnement, maar heb thuis wel wifi. Weet iemand waar het aan ligt? Ik kan ook nergens op internet vinden wat het zou kunnen zijn.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als je je bb uit zet en dan weer aan, dan moet hij het meestal weer doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor blackberry app world heb je een internet abonnement nodig, op alleen wi-fi doet hij het niet. als je eenmaal een internet abonnement hebt dan kun je wi-fi nog wel aanzetten zodat hij sneller gaat, maar alleen op wi-fi doet hij het dus niet.