is er een antwoordapperaat / keuzemenu app?

Ik zoek me rot naar een app die het volgende heeft:
Antwoordapperaat
Keuze menu (zoals apple 0800 nummer)

Voordat ik een heel antwoordapperaat enzo ka kopen kan ik eerst maar eens kijken en vragen of er een app is die het zelfde kan.

Ik heb een android mobiel met een 06 nummer ter beschikking.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
gvrox
8 jaar geleden
Wat heeft een keuzemenu voor zin als het maar om 1 telefoon gaat ? Zoals Deaal al zegt kun je beter gebruik maken van voicemail; je zet de telefoon uit zodra jouw 'telefonische support' dicht is, zodat een beller direct jouw voicemail begroeting hoort die dat aangeeft. Een melding dat er zo snel mogelijk opgenomen wordt lijkt me wel wat vreemd, dan kun je beter zelf direct de telefoon opnemen, toch ?
gvrox
8 jaar geleden
Aha, in een reactie zeg je ineens dat het om meerdere telefoons gaat, dat had je beter in de vraag kunnen vermelden! Wat je wil zal waarschijnlijk niet gaan, ik vraag me af of het uberhaupt kan dat een app de telefoon opneemt en een bericht kan afspelen; maar zodra er opgenomen is, kan de app het gesprek niet meer doorschakelen.

Het beste antwoord

Nee, op de manier die jij voor ogen hebt zal het niet gaan, dus zulke apps bestaan niet.
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Antwoordapparaat is voor een normale lijn 06 heeft voicemail
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, maar is er geen app die automatisch opneemt en zegt dat er zo snel mogelijk op wordt genomen of dat de telefonische support helaas dicht is?
paulus811
8 jaar geleden
Dat kan iedere voicemail 'zeggen' toch? Waarom zou een app dat moeten doen?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
omdat het om meerdere telefoons gaat met verschillende nummers, zou fijn zijn dat als de ene niet opneemt dat hij/zij wordt doorgeschakeld