Daarmee maak je verbinding bv met internet.

Mocht het sneller willen, dan gebruik je 3G, ook wel UMTS.

GPS is eigenlijk de "oude" versie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is om je locatie te bepalen voor bijvoorbeeld navigatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gps antenne maakt verbinding met gps-satellieten en zodoende kun je dus je Desire gebruiken om mee te navigeren, je telefoon te traceren of kijken waar je vrienden zich bevinden.

De antenne in de Desire communiceert dus met het gps netwerkt.