WiFi wachtwoord vergeten kan iemand me helpen waar ik dat evt kan vinden?

Mijn vader het WiFi wachtwoord vergeten en onder het doosje staat het ookal niet! Ik heb wel Wifi op mijn laptop maar ik heb sinds gisteren een nieuwe telefoon en die heeft nog geen WiFi omdat ik het wachtwoord niet weet. Weet iemand waar ik het WiFi wachtwoord kan zie/vinden?

Toegevoegd na 21 minuten:
Dat doosje van WiFi is van KPN en daar staat geen stickertje op wat dan ook waar de wachtwoord staat.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als je de netwerksleutels bedoelt, die zijn nog steeds ergens opgeslagen op je laptop

Als je met je laptop nog wel verbinding hebt dan kan je ( vanuitgaan dat je windows gebruikt, in mijn voorbeeld heb ik hier windows 7 )
Rechtsklikken op het netwerksymbool.
Draadloze netwerken beheren.
Dan rechtsklikken op degene die normalerwijs verbinding heeft met de router/modem.
Klik dan op tabblad beveiliging en vervolgens tekens weergeven.

Als de zoektocht te lastig is dan kan je eventueel toegrijpen op de diverse password finders die op het net te vinden zijn.

Toegevoegd na 4 uur:
Je kan ook net zoals in dat ander antwoord al is aangegeven, in de modem kijken dmv dat aangegeven adres.
Doch dan die je wel bekabelt te zijn of je moet nog een draadloze verbinding hebben met dat apparaat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat je kunt doen is inloggen op de KPN Experia Box. Gaat bijvoorbeeld via intypen van http://192.168.1.254 in je browser. Zie de website van KPN hoe dat gaat.
Na inlog kun je de pre-shared key vinden.