Kan ik de iPhone 6 gebruiken met een geknipte simkaart?

Op de website van Apple staat het volgende over de iPhone 6 (plus):
Simkaart
Nanosim
iPhone 6 is niet compatibel met bestaande microsimkaarten

Nou wil ik de 6 plus gaan kopen maar ik heb een gewone simkaart, als je deze knipt naar de nanosim, zou die dan wel gewoon werken, of moet ik een nieuwe simkaart erin doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het ligt er net aan hoe jij je sim wilt gaan knippen.
Ik wil het je sterk afraden om dit met een gewone schaar te doen, hier zijn namelijk speciale scharen voor, die je kan kopen, maar de telefoonwinkel bij jou in de buurt kan dit waarschijnlijk ook doen

Om even terug te komen op de vorige reactie, een nanosim is niet veel dunner, maar breder en smaller

Toegevoegd na 56 seconden:
Maar je kunt natuurlijk ook met je provider bellen of ze je een nieuwe simkaart willen sturen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan dat ook met prepaid zodat je je oude nummer behoudt?
capthavoc
8 jaar geleden
in principe wel maar dat ligt bij je provider kijk even op hun website?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb het kortgeleden zelf bij de hand gehad. Elke telefoonwinkel zal de kaart voor je willen knippen als je het even vriendelijk vraagt en dat lukt prima. En je provider kan je ook (met behoud van je nummer) een nano-kaartje leveren.

Andere antwoorden (1)

Een nano sim is veel dunner dus hij zal ook dunner moeten.
Maar het beste is gewoon een nieuwe simkaart bestellen door te bellen met je provider