Kan ik in Nederland een iPhone 4 vanuit Duitsland met T-mobile simlock unlocken?

Ik wil een iPhone 4 kopen van iemand. Maar hij is T-mobile gesimlockt uit Duitsland. Ik heb zelf een T-mobile abbonement maar blijkbaar gaat dat niet. De iPhone 4 moet simlockvrij gemaakt worden. Wie weet waar ik dit kan doen en wat het kost?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Meestal willen ze het wel gratis voor je doen ,dan moet je gewoon naar de phone house gaan ofzo en dan doen alsof je er weinig verstand van hebt om vervolgens te zegfe dat je mobiel niet goed werkt.bij mij haalden ze de simlock er gratis af maar snders kost het niet meer dan een tientje.