Wat moet ik doen om thuis mijn vaste telefoon weer aan de praat te krijgen?

ik heb pas 1 of 2 twee weken geleden internet met telefoon gekregen. en die was ook wel geopend. behalve de telefoon wil niet werken.

ik heb namelijk alles goed aangesloten, maar het bleek dat ik nog steeds een rood licht in de modem voor phone krijg. dat wil zeggen dat het niet actief is.
wat moet ik allemaal doen, en hoe.

dank je.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Aangezien internet wel werkt, lijkt het er sterk op dat T-mobile zelf nog iets moet activeren; alleen zij kunnen jou dus verder helpen. Je telefoon lijkt op de juiste manier aangesloten te zijn (in de VOIP poort), dus daar kan het niet aan liggen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je, ik zal het direct melden aan t-mobile.