is het mogeljik om een simkaart te kopen met internet welke werkt als je op cruise gaat op de middelandse zee?

Ik ga in de zomer een cruise maken over de middelandse zee. Aan boord is geen wifi en alleen internet beschikbaar (tegen betaling) via een kabeltje. Graag wil ik internet op mijn telefoon. Is het mogeljik om een simkaart te kopen met bijvoorbeeld 500mb internet welke werkt op de middelandse zee. (Dus de hele tijd in een ander land)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Het beste antwoord

Nee, althans niet specifiek een middellandse zee abonemment. Providers werken altijd nationaal. Je kan wellicht wel een abonnement nemen of een opwaardering van je huidige abonnement welke Europa dekking heeft.
https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/internet-europa
http://www.kpn.com/prive/mobiel/informatie/buitenland.htm

Zo zullen alle providers wel een specifieke regeling hebben.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Stel dat ik een KPN abonnement afsluit waarmee ik een week lang in heel Europa kan internetten. Zal deze verbinding ook werken midden op zee?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee midden op zee staan geen zendmasten
Maar je kan op cruise toch wel even zonder internet ?
En anders gewoon even stoer een satelliet telefoon kopen word dan wel een dure vakantie
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
oke, hartelijk bedankt voor je hulp.

Andere antwoorden (1)

Als je wat kilometers uit de de kust komt heb je geen bereik meer en zal dat niet meer werken.