Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom wil mijn LG mobiel niet meer aan?

Ik wou mijn LG mobiel opladen. Merkte dat de oplader kwijt was en had een apple oplader gecombineerd met een draadje van samsung wat in mijn mobiel past. Maar nu wil hij niet meer aan! Heb mijn LG oplader gevonden hem eraan gedaan en dan komt dat LG logo in zicht, en plots gaat ie met een geluidje weer uit. Ik heb hem de hele middag opgeladen, accu eruit gehaald etc., op de homeknop,geluidomlaag-knopje en uitknop gedrukt tegelijker tijd maar hij geeft geen kick!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
656

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk hebben de capriolen (apple oplader met samsung kopje) je mobiel beschadigd, soms hebben apparaten een andere Voltage of Ampérage dus nooit een zelf geknutseld ding maken. Ik zou naar LG gaan en kijken of je hem kan laten repareren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
misschien als je niet verteld dat je dat capriooltje had uitgevoerd kan het onder de garantie (als die nog hebt dan)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding