Ik ben mijn blackberry kwijt. Kan ik hem opsporen?

Ik ben mijn blackberry kwijt. Mijn broertje heeft ook een blackberry miss dat hij met dat ding het kan opsporen. of weten jullie een site?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Alleen als je het programma " Blackberry protect " op je BB hebt geinstalleerd. Zo niet kun je hem niet opsporen. Mocht je hem terugvinden heb je alvast een tip dus. Met Blackberry protect kun je hem via elke pc terugvinden , waar ter wereld hij dan ook zal zijn. Dit werkt alleen niet op de Curve 8520 omdat die geen gps heeft,maar die dan kun je verder wel alle andere opties gebruiken, zoals je BB op slot zetten op afstand,maar ook een alarmtoon laten uitzenden zodat je hem kunt vinden op geluid, als hij in je buurt ligt.
Mocht je dat programma wel al op je BB hebben kun je inloggen bij de site van Blackberry protect met je app world account.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je weet dat hij in huis licht, en aan staat kan je hem proberen te bellen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg voice mail. Is uit :(
Amadea
12 jaar geleden
Dan zal de batterij wel leeggelopen zijn, als hij de hele tijd licht heeft gegeven....
wordt moeilijk denk ik maar als je een abbo hebt dan zou ik zeker even melden.om hem te blokkeren
misschien dat zij hem
kunnen traceren?
capthavoc