Hoeveel liedjes en foto's 8mp (vooral dit)kunnen er op 8.7 gb?

Ik heb een iPhone en heb daar bijna alle apps die ik wil opstaan maar ik wil er nog veel foto's en een paar liedjes opzetten ik hoopte op 3000 foto's van 8mp en ongeveer 200 liedjes 150 zou ook al goed zijn zou dat lukken en heb ik dan nog wat over voor bijvoorbeeld een kort filmpje van iMovie? Help me alstublieft alvast dank

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een 8 MP foto is ongeveer 3 MB, en een liedje is zo rond de 5,8 MB (berekend met bitrate van 320 * 3 minuten (dus 3*60=180 seconden) en dat dan gedeeld door duizend, dan kom je op 5,76 megabytes). Dat houd dus in dat je minder foto's kan opslaan dan je bedoeling, aar de liedjes lukken wel.

Antwoorden (1)

Foto is gemiddeld 2,5mb en mp3-muziek gemiddeld 3 mb ongeveer. Dan ben je met 3000 foto's 7.500 mb en 200 mp3 600 mb. Totaal 8.100 mb =8.1 gb