Ik wil mijn LG Viewty verbinding laten met mijn laptop (via kabel). De software is geinstalleerd, maar toch kan er geen verbinding worden gemaakt.

OS: Windows 7

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

U kunt beginnen ,met de kabel van Uw LG Viewty eruit te halen en Uw laptop opnieuw te laten starten..terwijl de laptop opnieuw bezig is met starten de USB kabel er weer inpluggen en afwachten of Windows 7 mogelijk nieuwe hardware meldt. Zo JA ,dan laten installeren,zodat Uw LG dan tevens als een nieuwe massa-opslag apparaat door W7 is toege4voegd.

Vervolgens in het menu van de LG, onder Connectiviteit - USB kunt U aangeven of je USB verbinding voor mass storage of gegevens gebruikt moet worden. Klaar !

PS : Verder uiteraard nog de LG Pc suite installeren om te kunnen syncen. Iets wat al snel zou kunnen worden vergeten.

Groet: Zoekertje

Toegevoegd na 46 minuten:
Surf in de Android Market naar het zoekscherm en typ WebSharing in. U kunt een gratis versie (WebSharing Lite) downloaden of de betaalde versie aanschaffen voor € 2,50. Als u geen grootverbruiker bent met betrekking tot data-overdracht hebt u genoeg aan de Lite-versie. Met de Full-versie kunt u volledige mappen naar uw pc verplaatsen en muziek streamen. Als u WebSharing opent, ziet u de melding WebSharing is not active. Druk op Start om het programma te activeren. Nadat u dit hebt gedaan, verschijnt er een wachtwoord. U kunt een eigen standaardwachtwoord instellen via Menu / Settings / Owner account password. Open nu de internetbrowser op uw computer, typ de url in die in WebSharing staat (die ziet er bijvoorbeeld uit als http://192.168.100.41:2112) en vul het wachtwoord in. Het adres dat u hebt ingevuld is een lokaal ip-adres en dus alleen bereikbaar vanuit uw thuisnetwerk. U ziet nu Files, Status en Upgrade staan. Bij Files staan alle bestanden die op de sd-kaart zijn opgeslagen. Via het linkermenu verstuurt u bestanden van de pc naar telefoon. Klik op File / Upload files to device. In het tabblad Status ziet u informatie over bijvoorbeeld de levensduur van de batterij en de lege opslagruimte die de kaart nog heeft.

Met WebSharing kunt u bestanden vanaf uw smartphone naar de computer up- en downloaden. Nu dient Uw LG dus als server.