Mobiel laad niet meer op.. hoe repareren?

Mijn mobiel laad al paar maanden niet meer op, heb 2 opladers geprobeerd.
Soms moet je hem 2 uren in je hand houden, en dan het contactje in een bepaalde hoek bewegen.
Dan wil die soms nog wel opladen.
Maar tegenwoordig ook niet meer.
Denk dat het een probleem is of los contactje in de (lg oplaad) aansluiting van de mobiel.
want usb doet het tevens ook niet meer erop.

Mobiel werkt wel als de batterij opgeladen is..

Het merk is LG

Hoe zou dit op gelost kunnen worden? Wil niet teveel geld uitgeven aan reparatie.. maar het is omdat ik nog een abonnement heb lopen.. en nog 55 euro beltegoed..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Het beste antwoord

- Als je telefoon nog binnen de garantie valt kan je het opsturen (gratis reparatie)
- Als het kapot is aan de binnenkant dat is het niet zomaar zelf te repareren.
- er bestaan eventueel externe laadbakjes waar jij je accu in kan doen om op te laden ( Vaak bij de wat duurdere en nieuwe toestellen )
- Je kan even je sim kaart in een andere telefoon doen (simlock vrij of zelfde simlock) om je beltegoed op te maken.
- is het een goedkoop toestel en valt hij niet onder garantie dan is het beter om een nieuwe te kopen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou.. het probleem is, toestel zelf was niet duur, integendeel. maar het abonnement.. in totaal toch rond de 300 euro.