Wat moet ik doen als ik op m'n iPhone alles kwijt ben en geen reservekopie heb?

Mijn iPhone crashte en ik hertelde hem via de computer naar m'n reserve kopie
Maar hij dee het niet en ik ben alles kwijt
Ik had Apps gekocht en die ben ik kwijt en m'n 15 euro van een iTunes kaartje wat moet ik nu doen?

Toegevoegd na 11 uur:
Ik moet toch ook al m'n Apps die ik gedownload heb daar in hebben staan bij de foto

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de gekochte apps kan je wanneer je inlogt op je itunes account gewoon weer opnieuw downloaden zonder opnieuw te hoeven betalen! ik weet niet hoe je toch nog je reservekopie kan redden dus daarom reactie ipv antwoord! succes

Antwoorden (2)

In ieder geval ben je jouw betaalde apps en tegoed NIET kwijt. Deze zijn namelijk gekoppeld aan je Apple-ID. Zodra je inlogt op de appstore met je oude Apple-ID behoud je het tegoed en kun je jouw reeds betaalde apps weer opnieuw downloaden (uiteraard zonder opnieuw te betalen).

Toegevoegd na 13 uur:
Heb je al het kopje 'Niet op deze iPhone' geprobeerd? Anders kan je meestal binnen de apps zelf (als je ze opnieuw installeert) de mogelijkheid 'Aankopen herstellen' (Engels: Restore purchase) gebruiken. Bij de meeste al betaalde apps staat volgens mij ook al de knop, installeren ipv. het bedrag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
apps die je al hebt gekocht kun je gewoon weer installeren vanuit de appstore. Hier wordt je niet voor gefactureerd. Je tegoed is gekoppeld aan je apple ID dat blijft ook intact. Succes