Wat is LG zijn garantie policy?

Ik heb sinds een paar maanden mijn LG telefoon en vandaag liet ik hem vallen entoen is mijn scherm een klein beetje gebroken en is er een functie op mijn telefoon niet mogelijk.

Ik heb geen losse verzekering en baal hier best van

Kan ik beroep doen op LG?
Aangezien de telefoon nu dus niet echt meer werkt door de val.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Nee, LG vergoedt geen schade ten gevolge van bijvoorbeeld vallen van het toestel.

Garantie LG:
"This warranty does not cover: defects or damages resulting from use of the product in other than its normal and customary manner."

Toegevoegd na 8 minuten:
Mocht je een all-risk inboedelverzekering hebben dan kun je de schade daar wel claimen.
SimonV
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
+