Wanneer komt de iPhone 6 64 gb in Nederland???

Ik zit met Eem groot probleem ik heb een iPhone 6 64 gb gold besteld
Bij de mediamarkt ik wacht al 5 weken
Dus wanneer komt ie nou eigenlijk

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
9 jaar geleden
Wat is het grote probleem nu? Blijkbaar is hij gewoon nog niet op voorraad
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga naar de winkel en vraag hoe het ervoor staat. Als ze er geen op voorraad hebben, vraag of ze er een van een ander filiaal kunnen laten komen. Wat hebben ze gezegd toen je de iPhone bestelde? Houden ze zich daar niet aan? Misschien kan je dan de koop ongedaan maken en de telefoon ergens anders kopen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan je hem niet gewoon annuleren en dan bij Apple zelf bestellen. Dacht dat daar de levertijd maar 7 dagen is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
probeer je geluk hier http://goo.gl/50CPUi.

Antwoorden (2)

Ergens deze maand moet je 'm krijgen. Apple heeft aan Nederlandse winkels en webshops laten weten dat de levering van iPhone 6-modellen is opgeschort tot november, beweert OneMoreThing. Winkels zouden daarom met tekorten voor de losse verkoop kampen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Door de vele vraag is er vertraging gekomen in de levertijd. Apple kan de vraag momenteel niet aan en heeft de levertijd inderdaad verplaatst naar November. Hopelijk heb je hem snel in huis