ik heb een samsung galaxy gio gekocht, ik wil mijn oude simkaart behouden maar de samsung herkent mijn simkaart niet, wat moet ik doen?

ik ben vandaag dus naar de winkel geweest, en heb een samsung galaxy gio gekocht. ik heb nog een blackberry abonnement lopen tot 2013 maar mn blackberry is kapot, ik wil wel graag het internet en mijn abbo houden op de oude simkaart, maar de samsung reageert niet op mijn simkaart. help.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

er zit waarschijnlijk je mobieltje is waarschijnlijk niet simlock vrij ik adviseer u om het simlock vrij te laten maken dit kan bij mensen op marktplaats
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hem inderdaad niet simlock vrij gekocht, maar het is wel dezelfde provider. ik dacht dat dit geen kwaad kon.