Als je Vodafone Blox hebt, zijn je blox dan ook geldig in het buitenland?

Het gaat hier om Duitsland. Stel de persoon is in Duitsland, zijn de blox dan geldig als je vanaf daar naar Nederland wilt smssen? of moet je dan gewoon 13 cent per bericht betalen?

Het gaat om prepaid.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

je blox is niet geldig in het buitenland, wel bestaat er vodafone paspoort, daarmee bel je goedkoper in het buitenland en dat is gratis te krijgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de link wordt het uitgelegd

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat is het?
Voordeel naar Buitenland BloX is een bundel bovenop je abonnement waarmee je onbezorgd kunt bellen en sms'en naar het buitenland, dag en nacht, wanneer je maar wilt, tegen een vaste scherpe prijs.

Wat kost het?
De Voordeel naar Buitenland BloX is een bundel van 60 minuten en/of sms'jes voor slechts € 9,50. Bellen 'n sms'en naar buitenlandse nummers kan dan al voor € 0,16 per min/sms.

Wat zijn de voordelen?
Makkelijk: aan- en uitzetten met één gratis sms.
Voordelig: goedkoop bellen naar het buitenland voor slechts € 9,50 per maand.
Flexibel: bellen naar zowel vaste als mobiele buitenlandse nummers.

Hoe werkt het?
Aanzetten: sms 'buitenland aan' naar 4000 of ga naar My Vodafone om de Voordeel naar Buitenland Blox aan te zetten.
Uitzetten: sms 'buitenland uit' naar 4000 of ga naar My Vodafone om de Voordeel naar Buitenland BloX uit te zetten. Na uitzetten loopt deze BloX nog door tot het einde van de kalendermaand.
Bevestiging: je krijgt een sms als je deze BloX aan- of uitzet.
Geldigheid: je hoeft de BloX maar één keer aan te zetten. De bundel blijft geldig totdat je deze zelf uitzet. De minimale lengte is een kalendermaand.
Landen: Europa (inclusief Turkije), Marokko, Verenigde Staten, Canada, Suriname, Aruba en Nederlandse Antillen.
Betaling: de maandelijkse kosten voor deze BloX worden automatisch van je rekening afgeschreven.

Dit moet je verder weten:

•De tarieven zijn inclusief btw.
•Van een gesprek wordt de eerste minuut volledig afgerekend. De rest van het gesprek betaal je per seconde.
•Als debuitenlandbundel verbruikt is, gelden daarna de reguliere tarieven van je huidige prijsplan.
•Is de buitenlandbundel niet helemaal op? Dan kun je de rest niet meenemen naar de volgende maand.
•Gesprekken naar bijzondere buitenlandse nummers vallen buiten de bundel en worden apart in rekening gebracht.
Overzicht bijzondere nummers:
•informatie- en servicenummers, commerciële nummers, satellietnummers