Waarom kan ik met mijn mobiele telefoon geen 0900-nummers bellen?

Ik heb prepaid bij t-mobile. Als ik naar een 0900-nummer wil bellen, geeft hij aan dat dat niet mogelijk is. In mijn telefoon zie ik nergens dat ik dat kan veranderen. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
4.2K

Antwoorden (1)

Voor nieuwe PrePaid-klanten is de mogelijkheid om naar betaalde servicenummers te bellen en gebruik te maken van sms-diensten standaard geblokkeerd. Zodra je het beltegoed een keer met € 20,- (of meer) opwaardeert, wordt deze blokkade automatisch binnen 24 uur na de opwaardering opgeheven.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een leuke manier zeg, moet ik eerst 20euro betalen, voordat ik een nummer kan bellen dat me ook nog extra geld kost:S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welkom in nederland ;)