Is 200 mb genoeg

Ik wil een internet abonnement Van hi nemen voor Blackberry curve 8520, dat abonnement Is 200 mb per maand en kost €12,50 Ik twitter vooral veel en kijk op Hyves en mail.
En verder doe ik nog wat andere dingen maar vooral twitter/Hyves/mail. Is 200 mb dan genoeg?

Toegevoegd na 8 minuten:
(ik twitter vooral wel veel)

Weet jij het antwoord?

/2500

Voor de dingen die je noemt verbruik je niet veel, maar 200 MB is wel krap als je veel internet!

Nouja, ik denk het wel, als je niet teveel twittert of op hyves zit. Persoonlijk zou dat voor mij te weinig zijn, aangezien ik ook nog al 'ns filmpjes op youtube bekijk en radio luister via internet met mijn blackberry. Dan lopen de kosten al snel hoog op, en daarom is een eindeloos online abonnement niet zo'n slecht idee. 200mb per maand is niet echt veel (naar mijn idee) Volgens mij is een minuut radio luisteren al een paar mb.

Vodafone heeft daarvoor een adviestool. Geldt natuurlijk ook voor je verbruik bij Hi. Klik maar op de hieronder genoemde bron.

Bronnen:
http://www.vodafone.nl/internet/internet_o...

Ik denk dat het weinig is. Zit je erover, dan betaal je vet. Kijk anders bij vodafone die geeft 500minimaal :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100