Zijn er providers met onbeperkt internet?

Ik keek naar alle providers en zie geen onbeperkt terwijl ik nu op mijn huidige telefoon heb.
Zijn er providers met onbeperkt internet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Hi gaf vroeger onbeperkt internet, en als je voor 3 jaar klant bent kan je onbeperkt internetten tegen 2 euro per maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

T-mobile heeft onbeperkt internet, maar als je je standaard bundel (bijv. 500MB) overschrijdt verlagen ze je snelheid naar 64 kb/s.
Ik dacht dat vodafone dat ook deed, maar deze bieden ze niet meer aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vodafone heeft ook onbeperkt internet tot 250mb datagebruik per maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt mij ook zo
T-mobile is onlangs weer gestart met onbeperkt internet: http://mobieletelefoonabonnementenvergelijken.nl/component/content/article/66-telefoonabonnementen-met-onbeperkt-internet
MAAR, dit internet is na de databundel (die je niet zou moeten hebben met onbeperkt internet) zo sloom dat je het onbeperkte gedeelte niet meer gaat gebruiken.

Het lijkt erop dat Hi met nieuwe abonnementen gaat komen, misschien zit daar (fatsoenlijk) onbeperkt internet bij.