Wordt bij vodafone, de mobiel vanuit een winkel of vanuit bijvoorbeeld een fabriek verstuurd?

Mijn mobiel is niet op voorraad als ik hem bestel, maar kan ik langs een winkel gaan dat ze m daar wel hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (2)

ja dat kan je proberen... bij sommige filialen hebben ze een voorraad in de winkel zelf maar niet bij allen. dan zou het kunnen dat het uit het 'grote pakhuis van vodafone' moeten halen en als hij daar op is moeten ze hem eerst opnieuw bestellen bij bijv. een fabriek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze worden vanaf de fabriek via een groothandel/importeur aan de desbetreffende handelaar gelevert.

Als je langs een willekkeurige winkel gaat is de kans groot dat hij daar gewoon in het schap ligt.
Tenminste als het een gangbaar model is.
Winkels houden ( al is het beperkt ) een bepaalde voorraad aan.
En een winkelvoorraad wordt anders beheert dan een webshop.