Hoe kan ik mijn galaxy gio met een mac verbinden? Usb kabel is (goed) aangesloten, maar hij verbind niet. Komt geen scherm of ik wil verbinden...

Kabel is niet kapot, want de telefoon laadt wel op...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Beste,

Wij adviseren jou om Samsung Kies te installeren voordat je een verbinding legt tussen de telefoon en jou computer.
Je kunt Kies downloaden via de volgende link.
http://www.samsung.com/nl/support/model/GT-S5660DSAXEN

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals eerder al genoemd is, installeer het programma kies.
In dit programma zitten de benodigde drivers om het e.e.a. te laten werken.

Mocht u kies al geinstalleerd hebben en hij functioneert nog niet?
trek even het "rolgordijntje" naar beneden en klik even op "usb aangesloten", dan zou het moeten werken.

Kijk ook even in uw instellingen als u usb-fouten opsporen heeft aangevinkt.

U komt hier dmv instellingen/applicaties/ontwikkeling
Mocht deze niet zijn aangevinkt, vink deze dan alsnog aan.

Mocht u er nog niet uitkomen dan helpen wij u graag verder op gathering.tweakers.net.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1457001/0