Wat is een goede en goedkope prepaid abonnement?

Ik zoek een goede provider met een goedkope prepaid abonnement waarbij je een soort belplafond kan instellen, de abonnement is voor mijn 12 jarige dochter en ik zou het graag zo geregeld hebben, stel, ze heeft een abonnement van 200 belminuten en 100 sms'jes voor een vast bedrag per maand, maar dat ik het zo kan instellen/aangeven dat ze niet boven die aangegeven minuten/sms'jes uit kan komen, dus geen onverwachte rekeningen.
Ik heb al enige tijd gezocht op internet, en zie veel, maar ook veel kleine lettertjes (zoals bij Simpel.nl)

Suggesties iemand?

Groeten,
Richard

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Bedoel je zoiets als een Belplafond?

Simpel heeft dit:

"Met het Belplafond heb je controle over je maandelijkse kosten. Het Belplafond stel je zelf in op je persoonlijke pagina. Handig voor ouders die de telefoonrekening van hun kind betalen en niet van onverwachte verrassingen houden."

Voor meer informatie:

http://www.simpel.nl/belplafond.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

simpel.nl is beter dan prepaid en veel goedkoper