Er is een nummer dat mij lastigvalt maar ik zou graag willen weten wie dat is, hoe kan ik dat uitzoeken?

Het is een JIM nummer, ik weet niet hoe die aan mijn nummer komt, ik heb ook niet mijn nummer aan iemand gegeven. Belde me , ik vroeg wie het was en dan begon hij/zij een andere naam (M.D.) te geven . Ik heb aan M.D. gevraagd of zij dat nummer kent , maar ze kent het niet. Hoe kan ik dit te weten komen? Dat ik kan bellen naar JIM/base weet ik ook wel , maar zijn er geen andere manieren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou het nummer op whatsapp kunnen toevoegen om zo te kunnen bekijken wat zijn profielfoto is. Of hem te kunnen vragen wie hij/zij is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat heb ik al gedaan , geen whatsapp...

Antwoorden (1)

Er is niet echt een hele handige manier, je beste kans zou waarschijnlijk zijn om bij de politie aan te geven, vooral als dat nummer je lastigvalt.