wat is een goedkope en een vertrouwbare site om een blackberry te kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen blackberry, maar een andere telefoon. Ik heb goede ervaringen met www.typhone.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh oke, bedankt voor de site. misschien koop ik mn bb daar wel. (:

Het beste antwoord

Marktplaats.
En dan ipv de blackberry te laten opsturen, hem zelf op te halen.

Toegevoegd na 49 minuten:
Oke, je wilt een nieuwe, maar hebt er niet veel geld voor over.

De goedkoopste die ik dan kan vinden is de BlackBerry 8520 Curve.

Volgens de website van kieskeurig (
http://www.kieskeurig.nl/gsm/blackberry/8520_curve/343388/
)

is die het goedkoopst leverbaar bij electrosky. Kosten 148 Euro.

http://www.electrosky.nl/product_info.php?products_id=601
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet echt een goed advies he? Je kunt hem wel zelf afhalen maar garantie tot de deurmat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb al op marktplaats gekeken, maar ik zou graag een nieuwe willen en geen afdankertje(:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja voor niets gaat de zon op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor de site..! hopelijk is ie ook nog vertrouwbaar(:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat je betrouwbaar bedoelt :) En ja, ik ken niet alle websites in Nederland, maar kieskeurig heeft wel een goede naam, ik neem aan dat zij geen discutabele bedrijven opnemen in hun aanbevelingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind dit het beste antwoord dat er gegeven is.(; omdat ik hier ook veel mee kan. (:

Andere antwoorden (2)

de makkelijkste en goedkoopste is http://www.bol.com daar kun je als het goed is ook 2de hans blackberry's kopen maar ook nieuwe blackberry's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hee thesander705,
ik koop liever niet op bol.com beetje te duur ik ga uit van een bb van 140 of 150 euro. (;
Je kan de prijzen vergelijken op www.kieskeurig.nl