Kan je bellen met je telefoon via internet?

Ik heb een samsung corby. Dat is een telefoon zonder android systeem dus ik kan geen apps downloaden.
Ik wil bellen, maar ik heb geen belminuten meer. zou je kunnen bellen via internet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja, dat kan, maar dan zou je een app als Skype of Viber moeten gebruiken, maar aangezien het een telefoon is waar geen apps op gedownload kunnen worden, is het antwoord in uw/jouw situtatie nee.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat kan via het downloaden van een applicatie in de apple store. Voorbeelden zijn: viber, skype.. Maar
Ook zonder applicatie als u in bezit bent van een iphone, namelijk facetime. Dat is videochatten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
''Ik heb een samsung corby.'' Dat is toch echt wat anders dan een iphone.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja sorry ik las het achteraf