Kan ik een verwijderde notitie op mijn telefoon terugkrijgen (iphone)?

Op de een of andere manier zijn mijn notities op mijn Iphone gesynchroniseerd met mijn Gmail. Iedere keer als ik een aanpassing doe in mijn notities, krijg ik een kopie in mijn Gmail. Nu heb ik laatst mijn Gmail opgeschoond en ook alles uit de prullenbak verwijderd. Nu is er echter een hele belangrijke notitie verdwenen uit mijn Iphone. Ik denk omdat ik die backups op mijn Gmail heb verwijderd. Is er een mogelijkheid de notitie terug te krijgen. Heb al begrepen dat het niet lukt om mijn Gmail terug te krijgen.

een jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Helaas is het niet mogelijk om een verwijderde notitie op een iPhone terug te krijgen. Als je de notitie hebt verwijderd, is deze definitief verdwenen.
Bronnen:
5 maanden geleden