Ja, dat kan. Maar zover ik weet hebben gewone burgers geen recht om dat te doen. Of men kan het gewoon niet, omdat me de nodige informatie niet heeft/mag hebben.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als het is om iemand echt na te gaan, dan raad ik je aan dat niet te doen. Dan kan die persoon (ok, misschien wat overdreven) je aanklagen voor stalking. Als je die persoon echt MOET nagaan, zoals met stalking of pesten etc. kan je dat beter aangeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen idee of het echt kan, maar onlangs kwam een monteur eerder dan afgesproken zonder mij hierover gesproken te hebben én zonder dat hij mijn adres wist. Hij gokte dat ik tegen de tijd dat hij bij mij in de buurt was, wel thuis zou zijn en hem gebeld zou hebben. Bizar genoeg reed hij dus op mijn mail, zoals hij zelf zei. Hij stond op 200 meter van mijn huis toen ik hem belde... Hij zegt dus dat het kan. Eng hè! Ik weet niet hoe het werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soort van. Je kan via de imei en ip code op je mobiel iemand traceren. Als je emailt staat je internet aan en alleen daardoor val je al te traceren.

Hoezo? Heb jij mijn gestolen telefoon?:p haha