Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iphone glas kapot wat nu ??

Glas is gebroken goedkoopste manier om te reparenen ik heb geen garantie of doosje of iets dergelijks

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
672

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb dit ook een keertje gehad en ik had ook geen garantie. Bij de t-mobile ging mij dit dus veel geld kosten. Ik besloot om eens rond te kijken naar andere telefoonzaken en het bleek dat er heel veel 'particuliere' telefoonzaken zo mijn beeldscherm konden maken. Binnen 10 minuutjes was dit gemaakt en het kostte me maar 20 euro.

Ik zou zeggen ga op zoek naar zo'n winkel of tik op Google iPhone maken bij jou in de buurt in. Schild je een heleboel euro's,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Je kunt het beste gewoon naar de winkel terug gaan daar reparen ze hem vaak wel maar dat is meestal best duur tip voor als die weer heel is: koop een bescherm hoesje ervoor dan gaat hij minder snel kapot :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je een beetje handig bent, kan je via internet een kit kopen om zelf je scherm te vervangen. zie site voor meer informatie.
P.S als je het zelf gaat doen kan je ook een video guide opzoeken, er staan er volgens mij wel een paar op youtube.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat had ik ook! ik had hem laten vallen en toen was het glas kapot. je krijgt er geen garantie op en hem met een origineel glas vervangen is duurder als 145 euro. toen kwam ik in een klein winkeltje in zwolle e daar hebben ze hem voor 90 euro gerepareerd hij doet het nu al een hele tijd weer prima! ik ben er nu wel een stuk voorzichtiger mee.

succes nog met een oplossing zoeken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen garantie? Zeer balen, want dat betekent dat je voor het reparen van je schermpje nog nét niet evenveel kwijt bent als het aanschaffen van een nieuwe Iphone. Ga voor advies naar een telefoonwinkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In zoetermeer zit de winkel gsmparadise die is erg goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat een site waar je je glasplaatje kunt bestellen met handige set om hem te vervangen. Kost iets rond de €30
succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgensmy kun je via marktplaats heel goedkoop dat glas laten vervangen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding