Moet je betalen als je op apps gaat?

Stel ik ben ergens met gratis wifi zoals mcdonalds en ik download daar een gratis app en ik heb een bundel zonder internet en dan ga naar huis en weer op die app en betaal ik dan nog voor iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dat ligt eraan of de app verbinding met het internet maakt. Als het een spelletje is die geen verbinding maakt dan niet. Maar stel dat je Wordfeud doet of Draw Something wat constant in verbinding met het internet staat dan natuurlijk wel.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je thuis op je wifi netwerk gaat dan heb je ook geen kosten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je betaald dan niks tenzij de app gebruik maakt van internet zoals bijvoorbeeld twitter, maar als je een spelletje download en je gaat die ergens spelen waar je geen verbinding hebt dan maak je geen gebruik van internet. Tenzij je natuurlijk een online spelletje doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En zelfs als het verbinding maakt met internet hoef je nog niet te betalen; je kan gewoon op je eigen wifi netwerk van huis.

Dus nee je hoeft niet te betalen. Maar let op dat je je internetverbinding op je telefoon gwoon uit hebt staan, dan kan je nooit de mist in gaan. En gebruik gewoon altijd alleen WIFI.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hebt trouwens tegenwoordig ook veel 'in-app' betalingen. Maar daar moet je dan zelf akkoord op geven. Indien je dat niet doet kan je bijvoorbeeld niet verder met een spelletje. Want dan moet je de volgende 10 levels bijvoorbeeld eerst kopen.

Maar dat staat vaak wel in de beschrijving.