Hoe krijg ik playstore weer aan de gang?

Mijn playstore doet het niet meer. Ik wou een app downloaden maar toen kreeg ik als melding. Fout bij het ophalen van informatie bij de server. Toen heb ik me acount gewist. En de nieuwste update heb ik ook gewist. Ik heb een nieuw acount gemaakt. Maar nu krijg ik als melding dat playstore is gestopt. Ik heb al heel wat tips gelezen maar niks werkt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Android versie updaten, anders naar fabrieksinstellingen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan data wissen, doe dat als volgt:

1. ga naar applicatie-instellingen
2. zoek google playstore op
3. druk op "data wissen"
4. start google playstore opnieuw op
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer het een keer via de website(https://play.google.com/store) in plaats van via de app. Anders kun je dit proberen: belangrijke gegevens op je telefoon backupen, en dan de telefoon terug zetten naar fabrieksinstellingen, en kijken of het dan wel lukt.